czwartek, 22 czerwca 2017

Historia
Diecescy część 2
Jestem w swoim pokoju  zaraz idę do nowej szkoły drugi dzień w nowej szkole
spotkam tam dziewczyny które poznałam wczoraj  moje nowe przyjaciółki Violettę i Camilę i tego pięknego szatyna Diego  .
idę to studio już widzie dziewczyny  biegnę to nich na przywitanie
violetta-francesca-camila-o-las-tres-355360
- Cześć Fran jak tam  drugi dzień w naszej szkole ci się podoba -  Powiedziała Viola
- Dobrze cieszę się że tu chodzie   bardzo mi się podoba - powiedziałam .
-  Fran idziemy do klasy  mamy zaraz lekcję z Pablo . -  Powiedziała Camila.
- OK a gdzie jest  Diego - powiedziałam .
- Przyjdzie  za chwilę - Powiedziała Violetta.
Poszliśmy to klasy Nauczyciel też śpiewu Pablo powiedział że byliśmy usiedli  już
jak siedliśmy już to powiedział .
- Dziewczyny Francesca , Camila i Violetta będziecie śpiewać piosenkę  Codigo  Amistad , Ludmiła ty zaśpiewasz   z Maxim  piosenkę   Ahí estaré  . Powiedział Pablo
- Ja czemu ja , ja wole za śpiewać z Leonem  - Powiedziała Ludmiła
- Ludmiła ja jestem nauczyciele i ja rozdaje rolę kto ma zaśpiewać czy to jasne zaśpiewać z Maxim . Leon zaśpiewa później z Violettą Naty ty zaśpiewasz  z Andresem
Voy por ti. Diego zaśpiewa piosenkę  Ser Quien Soy później ty Francesca zaśpiewasz z Diego piosenkę  tą  samą co Diego zaśpiewa  . Wszystko jasne to się cieszę . A gdzie Leon i Diego . - Powiedział Pablo .
- Zaraz przyjdą - Powiedział Andres
- Ok to zanim przyjdą to dziewczyny Francesca Camila i Violetta za śpiewajcie będziecie pierwsze .
Ja z dziewczynami zaśpiewaliśmy piosenkę Codigo Amistad
1.
No se imaginan de qué cosas hablamos Estando en nuestro sitio especial (CONVERSAR) De moda, chicos, música y vacaciones Sueños que se vuelven, Razem: canciones jugando Secretos entre melodías y Con mis amigas siempre imaginar Un mundo mágico ideal Hablamos de todo, siempre falta más Ref. Planeta de las chicas, exclusividad La clave son las risas, código amistad Planeta de las chicas, exclusividad La clave son las risas, código amistad 2. Aquí el tiempo se nos pasa volando Todo es importante y vital CONVERSAR Entre nosotras no hay detalles pequeños Nada se nos puede escapar de las manos Secretos entre melodías y Con mis amigas siempre imaginar Un mundo mágico ideal Hablamos de todo, siempre falta más REF. Planeta de las chicas, exclusividad La clave son las risas, código amistad Planeta de las chicas, exclusividad La clave son las risas, código amistad Planeta de las chicas, exclusividad (EXCLUSIVIDAD) Planeta de las chicas, exclusividad La clave son las risas, código amistad Misterios, Pasiones Secretos de cada corazón Amores, Los sueños La llaves de la amistad Planeta de las chicas, exclusividad No hay detalles pequeños Planeta de las chicas, exclusividad Siempre mi corazón REF. Planeta de las chicas, exclusividad La clave son las risas, código amistad Planeta de las chicas, exclusividad La clave son las risas, código amistad
Jak skończyliśmy śpiewać to zaśpiewali teraz Ludmiła i Maxi piosenkę
Ahí estaré   
Mi corazón busca sin parar una estrella en lo alto de este mar si pudieras alumbrarme un camino hacia ti es posible que te pueda encontrar, cada mañana pienso en tu voz y el momento en que te veo llegar si esta vida se enamora de nuestra pasión algún día nos podrá juntar Tan solo dime donde yo estaré entre mis brazos yo te cuidare como mil almas inseparables y soñar un beso sin final dime si ahí algo que yo pueda hacer para esconderte dentro de mi ser yo se que sucederá tu mitad y mi mitad muy pronto ya se encontraran no por casualidad Si siento frió en mi soledad en mi pecho te busco lugar si confió en que mis pasos conducen a ti tu calor un día me va abrazar, y con tu nombre grabado en mi en la arena escribo sobre este amor y si el mar se lleva cada palabra de hoy gritare mas fuerte que este sol Tan solo dime donde yo estaré entre mis brazos yo te cuidare como mil almas inseparables y soñar un beso sin final dime si ahí algo que yo pueda hacer para esconderte dentro de mi ser yo se que sucederá tu mitad y mi mitad muy pronto ya se encontraran no por casualidad Ahí estaré... Siempre a tu lado... Ahí estaré...

Jak skończyli śpiewać Ludmiła i Maxi . Leon już przyszedł i Diego też
Leon zaśpiewał z Violettą  piosenkę   Podemos 
wpid-violetta-3-capc3adtulo-60-violetta-y-leon-cantan-descubrc3ad-y-se-besan_2042093675-jpg1

No soy ave para volar
Y en un cuadro no sé pintar No soy poeta, escultor Tan sólo soy lo que soy Las estrellas no sé leer Y la luna no bajaré No soy el cielo, ni el sol Tan sólo soy Pero hay cosas que sí sé Ven aquí te mostraré En tu ojos puedo ver Lo puedes lograr, prueba imaginar Podemos pintar colores al alma Podemos gritar iee eé Podemos volar sin tener alas Ser la letra en mi canción Y tallarme en tu voz. No soy el sol que se pone en el mar No sé nada que esté por pasar No soy un príncipe azul Tan sólo soy Pero hay cosas que sí sé Ven aquí te mostraré En tu ojos puedo ver Lo puedes lograr (lo puedes lograr...), prueba imaginar Podemos pintar colores al alma Podemos gritar yeh Podemos volar sin tener alas Ser la letra en mi canción No es el destino Ni la suerte que vino por mí Lo imaginamos y la magia te trajo hasta aquí Podemos pintar colores al alma Podemos gritar yeey Podemos volar sin tener alas Ser la letra en mi canción Podemos pintar colores al alma Podemos gritar yeh Podemos volar sin tener alas Ser la letra en mi canción Y tallarme en tu voz.
Naty zaśpiewała piosenkę z Anderesem
Voy por ti

Es por momentos que parezco invisible
Y sólo yo entiendo lo que me hiciste Mírame bien, dime quién es el mejor Cerca de ti, irresistible Una actuación, poco creíble Mírame bien, dime quien es el mejor Hablemos de una vez Yo te veo pero tú no ves En esta historia todo está al reves No me importa esta vez Voy por ti , voy Hablemos de una vez Siempre cerca tuyo estaré Aunque no me veas, mírame No me importa esta vez Voy por ti Voy por ti, Voy por ti Voy por ti Se que hay momentos que parecen posibles Una mirada, un gesto irrestitible Mírame bien, dime quien es el mejor No te das cuenta, no son compatibles Quita la venda que a tus ojos impide Mírame bien, dime quien es el mejor Hablemos de una vez Yo te veo pero tú no ves En esta historia todo está al reves No me importa esta vez Voy por ti , voy Hablemos de una vez Siempre cerca tuyo estaré Aunque no me veas, mírame No me importa esta vez Voy por ti Voy por ti, Voy por ti Voy por ti
Ja skończyli śpiewać zaśpiewał teraz Diego  piosenkę   Ser Quien Soy  a później ja musiałam zaśpiewać z nim tą piosenkę .
mqdefaultrtghjhgf
Hey!
Mira esta canción, és mí canción Y Quiero qué la escuches, sí? Porqué és para ti Ahora puedo ver lo qué vale Ser sincero al hablarte de amor Ir liviano y sin equipaje Tú inspiracion yo mi canción Ser valiente y tener coraje No temer ser quién ahora soy En la ruta cambia él paisaje Comienzo a ver él sol És él amor lo qué arranco, él dolor És mi valor, la fuerza, él corazón Lo qué cambió y estoy mejor, estoy mejor por ti, por mí Ahora puedo ver lo qué vale Ser sincero en mi interior Transparente y sin maquillaje, me hace mejor Ahora siento en mí la enegría Y arriesgarme a lo qué vendrá Soy mí propio capitán digo donde navegar con mi canción oh ohhhhhhhh És él amor lo qué arrancó, él dolor És mi valor, la fuerza, él corazón Lo qué cambió y estoy mejor, estoy mejor estoy mejor, por mí Hoy decido ser así Arriesgarme y a decir qué sí prefiero Tu sonrisa al mal humor Un Té Quiero, un beso soñador Yo quiero UHHH És él amor lo qué arranco, él dolor És mi valor, la fuerza, él corazon Lo qué cambio y estoy mejor, estoy mejor estoy mejor por ti, por mí
Jak Diego skończył to ja z nim tą piosenkę zaśpiewałam
14218c8122
Hey!
Mira esta canción, és mí canción Y Quiero qué la escuches, sí? Porqué és para ti Ahora puedo ver lo qué vale Ser sincero al hablarte de amor Ir liviano y sin equipaje Tú inspiracion yo mi canción Ser valiente y tener coraje No temer ser quién ahora soy En la ruta cambia él paisaje Comienzo a ver él sol És él amor lo qué arranco, él dolor És mi valor, la fuerza, él corazón Lo qué cambió y estoy mejor, estoy mejor por ti, por mí Ahora puedo ver lo qué vale Ser sincero en mi interior Transparente y sin maquillaje, me hace mejor Ahora siento en mí la enegría Y arriesgarme a lo qué vendrá Soy mí propio capitán digo donde navegar con mi canción oh ohhhhhhhh És él amor lo qué arrancó, él dolor És mi valor, la fuerza, él corazón Lo qué cambió y estoy mejor, estoy mejor estoy mejor, por mí Hoy decido ser así Arriesgarme y a decir qué sí prefiero Tu sonrisa al mal humor Un Té Quiero, un beso soñador Yo quiero UHHH És él amor lo qué arranco, él dolor És mi valor, la fuerza, él corazon Lo qué cambio y estoy mejor, estoy mejor estoy mejor por ti, por mí
Jak skończyliśmy śpiewać to Pablo powiedział
- Dobrze wszyscy  dostajecie po 6 macie  przerwę  -Powiedział Pablo
- Fran możemy porozmawiać  - Powiedział Diego
-  Tak - Powiedziałam
- Francesca możemy się spotkać się za pół godziny w parku  - Powiedział Diego
- Tak oczywiście - Powiedziałam . I poszłam do Violi i Cami .
-  Fran ja i Cami idziemy teraz to reisto  baru idziesz z nami odtworzyli nowy bar pójdziemy tam .  - Powiedziała Viola .
- Fran jasne to jest bar mojego ojsca i mojego brata Lucki - Powiedziałam
- Naprawdę ale super , to możemy iść -  Powiedziała Camila .
I poszliśmy  do reisto baru .
W reisto barze był mój brat Luca
iuyyjkl
- Siema   siostrzyczko przyszłaś mi pomóc - Powiedział mój brat Luca
- Nie przyszłam z moim przyjaciółkami przestawiam ci Violettę i Camilę
powiedziałam .
- Jestem Violetta . Powiedziała Violetta
- A ja Camila - Powiedziała Camila .
- Miło mi was poznać przyjaciółki mojej siostry są też moim przyjaciółkami
Napijecie się soku . Powiedział Luca
- Jak - powiedziałam .
I usiedliśmy do stołu Luca przynusł na soki i podziękowaliśmy mu
to reisto baru wyszedł jeden chłopak którego jeszcze nie znałam ale Violetta i Comila go znały .  I usiadł  koło nas .
- Cześć Dziewczyny  jak tam leci   - powiedział chłopa w czapce .
- Jakoś leci a co tam u ciebie - powiedziała - Camila
- A dobrze widzieliście Leona bo go szukam - Powiedział Chłopak
- Nie widzieliśmy go  może jest na motorach na torze  motorowym - Powiedziała Violetta .
- OK dzięki a kim jest ta dziewczyna -Powiedział chłopak
- Francesca nowa uczennica Studio przyszła wczoraj do naszej szkoły -Powiedziała Camila .
- Jestem Francesca ale mówią to mnie Fran -  Powiedziałam
- Ja jestem Maxi  miło mi się poznać - Powiedział Maxi
319991_1
- Mi również - powiedziałam
Przyszedł mój brat Luca
-Siostra mam do ciebie sprawę pomóż mi bo nie daje sobie  rady - Powiedział Lucka
- Już idę - powiedziałam .
- A kim jest ten Chłopak - Powiedział Luca
- to jest Maxi kolega  ze szkoły . - Powiedziałam
- Jestem Maxi  - Powiedział Maxi
- A ja jestem starszym bratem Francescki  i miedzy na mi jak będziesz dokuczał mojej siostrze to zobaczyć .
-Spokojnie nic jej nie zrobię - Powiedział Maxi
- Luca opanuj się  - Powiedziałam , mój brat trochę przesadził   kochałam go ale czasem cała mi na nerwy  .  Ale to był mój brat.
przyszła  do baru Ludmiła  z koleżanką  którą jeszcze nie znałam .
VIOLETTA-73-Ludmila-continua-a-infernizar-a-vida-de-Naty
polaczała na mnie zimnym wzrokiem  .
- Co się stało Fran -  Powiedziałam - Camila
- Nic -  Powiedziałam
- Widzie że coś się stało - Powiedziała Violetta
- Ludmiła jest dziwna ale to normalnie nie martw się ona jest zazdrosna nie martw się - Powiedziała Camila
- Tylko biedna Naty  , Ludmiła nią pomiata i Naty musi jej się słuchać . Powiedziała Violetta
- Naty widzisz tą nową  myśli że jest najlepsza i świetnie śpiewa ale to ja jestem najlepsza i ja śpiewam najlepiej . Prawda Naty . Powiedziała Ludmiła
- Tak jesteś najlepsza i nikt nie może być lepszy od ciebie nawet ta Violetta  - Powiedziała Naty .
- Mam świetny pomysł  poczekaj tylko ta nowa będzie bardzo  , bardzo , bardzo cierpieć
- Ludmiła co chcesz zrobisz -  Powiedziała Naty
- Zobaczyć - Powiedziała Ludmiła .
- Fran co będziesz robiła dzisiaj - powiedziała Camila
- Diego mnie zaprosił do parku za godzinę - Powiedziałam .
Zobaczyłam że Ludmiła do nas podchodzi .
- Hejka dziewczyny jak tam u was  Cześć Jestem Ludmiła, a ty na pewno  jesteś Francesca , a to jest moja przyjaciółka Naty . - Powiedziała Ludmiła .
- Cześć - Powiedziała Naty trochę nie śmiała .
- Naty może sobie zamówimy soki dla nas i dla naszej nowej koleżance ja idzie zamówić a  ty tu zostań. -Powiedziała Ludmiła .
I poszła zamówić soki.
- Naty
- Aaaaaaa jaaaaaaa nic  nie kombinuję z Ludmiłą . -  Powiedziała Naty przestraszona
Wróciła Ludmiła z Sokami
-  Proszę to dla naszej nowej koleżanki - Powiedziała Ludmiła.
- Dziękuję - Powiedziałam i wcielam sok usłyszałam dźwięk mojej komórki przyszedł SMS od Diego   na pisał że już czeka w parku  i że mam przyjdź na spotkanie  .
- Fran co się stało - Powiedziała Viola .
- SMS do Diego musisz już idź .
-OK  - Powiedziała Viola .
Jak szłam do piłam sok od Ludmiły dziwnie smakował jak wybiłam cały .
Byłam już na miejscu zobaczyłam Diego siedział na ławce i usiadłam koło niego .
10387476_320906871429207_4770593657501213205_n
- Cześć - Przywitał się Diego -
- Cześć - Powiedziałam
- Francesca  chciałbym  ci powiedzieć że mi się bardzo podobasz i chciałbym abyć
została moją dziewczyną zrobię wszystko abyć była szczęśliwa na świecie . Powiedział Diego .
- Diego nie wiem co powiedzieć - Powiedziałam byłam zaskoczona .
- Proszę Fran jesteś taka piękna - Powiedział Diego
-  Nie dawno zerwałam z moim byłym , chłopakiem Marco jeszcze nie jestem gotowa
powiedziałam .
- Rozumiem  ale mi się podobasz i bardzo chce się mieć przy boku  . Powiedział i mnie Pocałował.
images49E86A4X
Jego usta były takie  miękkie i  delikatnie. Czułam  lekka i delikatna .
później mnie mocno przytulił do siebie .
beznazwydfghjhgfdfghjhgfdfghjhgf
dałam ręce na jego szyi  trzymałam się go w pewnym momencie  źle się poczułam. i  straciłam przytomność Nie wiedziałam co się stało .
- Frna obudź się , Fran co się stało Fran ? -  Powiedział głos  który znałam nie umiałam odpowiedzieć  i nie umiałam się nawet poruszyć . ktoś  mnie trzymał na rękach .
Widziałam tylko ciemność i nic więcej  nie wiedziałam gdzie jestem .
- Proszę dziewczyny przyjedzie do szpitala proszę was Fran straciła przytomność  i nie wiem czemu coś jej się stało nie wiem co proszę was przyjedzie jak na szybciej. Powiedział Diego .
Dziewczyny przyjechały jak najszybciej jak mogły .
- Co się stało . Powiedzieli Viola i Camila .
- Nie wiem byłem  z Fran w parku w pewnym momencie  straciła przytomność  i nie wiem co się stało . -  Powiedział Diego.
- A co lekarze  mówią - powiedziała Camila .
- Nic nie wiem jeszcze . - Powiedział Diego .
- biedna Fran  co mogło jej się stać  . Powiedziała Camila .
- Są już winki - powiedział Lekarz . - Wasza koleżanka została zatruta czymś ktoś ją o zatruł ,widzieliście  kto mógł to być . - Powiedział Lekarz .
- Nie wiemy  - powiedzieli Diego ,Viola i Camila .
- Możemy wejdź do niej - powiedział Diego .
- Tak już się lepiej czuje. Powiedział Lekarz .
- Biedna Fran - Powiedział Diego .
-  Diego my idziemy do Violi a ty zostań z Fran . - Powiedziała Camili  - będzie dobrze . Powiedziała Camila .
Otoczyłam oczy zobaczyłam że jest przymnie Diego   i że jestem w szpitalu .
- Fran jak się czujesz martwiłem się o ciebie  zemdlałaś w parku przestraszyłem się  i zawiozłem się do szpitala . Ktoś się odtruł   . Powiedział  Diego .
- Nie wiem co się stało pamiętam że ......  że , jak piłam sok .....  . - Powiedziałam
- Jaki sok . Powiedział Diego .
- Sok który mi dała Ludmiła jak miała iść do parku na spotkanie z tobą . Powiedziałam
- Dała ci sok gdzie ? . - Powiedział Diego .
- W Reisto barze dałam mi sok  . Powiedziałam P
Już wszyłam ze szpitala i wróciłam do Studio On  Beat  .
ezequiel-rodriguez5
Pablo powiedział .
- Francesca jak się czujesz  słyszałem co się stało nie martw się porozmawiam z Ludmiłom . Powiedział Pablo . -  A teraz siadajcie . - Powiedział Pablo .
Przyszła Ludmiła ,
- Ludmiła jest zawieszona w prawie ucznia to co zrobiłaś jest nie dobczanie mogłaś zabić Francesce  dlaczego to zrobiłaś czemu ją chciałaś otruć.
- Nie chciałam to był wypadek  przepraszam  Pablo . Powiedziała Ludmiła
- Mnie nie przepraszaj , przepraszaj Fran ,  Ludmiła od tej chwili masz karę nie masz wstępu to studia  przez 9 miesięcy czy to jasne a teraz proszę idść do domu tej chwili nie ma się . Powiedził Pablo.
- Ale .... - Powiedziała Ludmiła .
- Ludmiła nie ma ale iść proszę do domu już . - Powiedział Pablo .
- Rrrrrrrrrrrry ma tego dość jeszcze zobaczycie Naty idziemy . Powiedziała Ludmiła
- Co ? - Powiedziała Naty .
- Słyszałaś idziemy . Powiedział Ludmiła
- Naty nigdzie nie idzie tylko ty Ludmiła . Powiedział  Pablo .
Po zajęciach ja i Diego poszliśmy się przejdź  .
-  Francesca bardzo się kocham  jesteś moim całym życiem  . Powiedział Diego i mnie pocałował .
- Ja ciebie też kocham Diego . Powiedziałam i go przytuliłam .
Już jest wszystko dobrze Ludmiła  dostała karę.  Ja jestem już zdrowa  moi przyjaciele są przy mnie  i Diego Też . Wróciłam do domu .

______________________________________________________________________________

To jest część 2 opowiadania , mam nadzieję że się podoba . Dajcie znać w komentarzu
Czy może być.


Lodofancias Fanka .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz