czwartek, 22 czerwca 2017

Diecesca na zawsze razem
Część 3
Jestem w domu dzisiaj miałam   ciężki   dzień ,  po drugim dniu nowej szkole , studio  one  beat  , o mało co a nie umarłam bym przez Ludmiłę , byłam  w szpitalu przez cały  tydzień   w byłam w śpiące . Mam dwie najlepsze przyjaciółki Violettę  i Camilę   one mnie odwiedzały  w szpitalu jak byłam i Diego też mój nowy chłopak . Nie wiem czemu ale Ludmiła chciała mnie odrzuć , przez to że chciała mnie odrzuć została zawierzona w prawach ucznia przez całe 4 miesiące .
Teraz jestem w moim pokoju , siedzę na moim łóżku , nagle  zadzwoniła moja komórka , paczę a tu dziewczyny dzwonią Violetta i Camila
- Cześć Fran jak się czujesz ? -Powiedziała Violetta.
emea_vio_cc_char_violetta- Cześć Violu dobrze - Powiedziałam
- Cieszę się że wszystko jest ok - Powiedziała Violetta .
- Violu - powiedziałam .
- Tak Fran - Powiedziała Violetta .
- Cieszę się że ciebie poznałam - Powiedziałam .
- My też się cieszymy że ciebie poznaliśmy .- Powiedziała Camila .
1505- Cieszymy się bardzo że ciebie poznaliśmy  , Pamiętaj że na nas możesz liczyć ,
Jesteśmy twoimi najlepszymi przyjaciółkami , Pamiętaj Fran.
-  Tak Pamiętam i dziękuję że mam was i Diego .  Powiedziałam .
Nagle usłyszałam głos mojego brata Lucki .
- Francesca kolacja - Powiedział Luca .
- Już idę - Powiedziałam - Dziewczyny kończę już po mam kolację . Powiedziałam  .
- ok  - Powiedzieli Violetta i Camila.
- Pa - Powiedziałam , i poszłam  na dół , Luca  przygotował  kolację Włoskie danie  .
Zaczęłam jeść , lubiłam jak Luca robi różnie dana  mój brat jest kucharzem i ma własną restaurację
która nazywa się Resto Brand  ta restauracja  jest naszego ojca Luca pracuje  tam z nim a ja chodzę do szkoły
Jak skończyłam jeść podziękowałam mojemu bratu za przygotowanie kolacji  i poszłam się myć .
Po umyciu  położyłam się do łóżka i zasnęłam.
śniło mi się że byłam nad rzeką i była tam ławka  usiadłam na nią i myślałam o prawdziwej miłości .
Nagle przyszedł Diego złapał mnie w  talii i  przyciągnął  mnie do siebie i powiedział .
-,, Jesteś taka piękna Fran , ze być z tobą kocham cię , chce być tylko z tobą kochanie '' - Powiedział i delikatnie   mnie po
całował .
-,, Diego '' - Powiedziałam nagle się obudziłam i powiedziałam na głos - Diego.
To był tylko  sen .
Obudziłam się o 9:00 poszłam do łazienki aby się umyć , uczesać  , i  umyć zęby tak jak zawsze poranna czynność  .
związałam włosy w luźny kucyk  , i zeszłam na dół Luca przygotowywał  śniadanie .
- Dzień dobry siostro - Powiedział Luca .
- Cześć Luca - Powiedziałam .
- przygotowałem twoje ulubione śniadanie naleśniki  z motelą  .
- Dziękuję bratczysku  . Powiedziałam .
Zjadłam  naleśniki , Luca poszedł do kuchni , jak  skończyłam  jeść ktoś zadzwonił do drzwi .
Odtworzyłam   i zobaczyłam Diego.
beznazwy;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;''''''''''''- Cześć , piękna idziemy do studio  . Powiedział.
Przypomniał mi się mój sen podobny był. Nie wiedziałam co  mam robić iść z nim do szkoły do studio ? .
Czy mam go unikać ? . Postanowiłam   unikać go .
- Diego dzisiaj dziewczyny po mnie przyjdą , spotkamy się w studio . Powiedziałam .
-   Szkoda chciałem z tobą iść do szkoły , to więc przyszedłem bo  ciebie Fran.
Diego mnie przytulił i pocałował w czoło . Nie mogłam mu od mówić . Powiedziałam .
-  Ok  , poczekaj na mnie . - Powiedziałam .
Poszłam na chwilę do swojego pokoju aby wciąż  moją komórkę .  I  poszłam na dół , Diego na mnie czekał .
Powiedziałam do Lucki .
- Wychodzę już  wrócę  po zajęciach . Powiedziałam .
- ok Fran później padnij   do Resto Brandu  ok - Powiedział mój Brat .
- Okiej - Powiedziałam .
Poszliśmy do Studio . Violetta i Cami już tam byli . Podeszłam do nich .
- Hej Violu i cześć Cami jak tam u was . - Powiedziałam .
- Hej Fran wszystko ok - Powiedziała Cami .
- Zaraz będą zajęcia z Gregorio - Powiedziała Violetta.
Przyszedł Antonio , staruszek , dyrektor   studio i powiedział .
Antonio_episode_67- Słuchajcie  chce wam przestawić wam świetną nowinę  , w naszym studio będzie
You Mix taki program i ludzie z You Mix-u zgodzi się z nam współpracować .
I jeszcze jest jedna sprawa mamy jeszcze dwóch uczniów  którzy będą się naszym studio uczyć  przestawiam wam dwóch uczniów .
Marco Tevile   i Federico Pezevettery . będą się z nami uczyć .
beznazwyCześć  cieszę że będę się tu uczył . - Powiedział  Chłopak i uśmiechnął się do mnie i puścił do mnie oczko . Diego był zazdrosny   .
tumblr_inline_nkfm92In1f1shxwlk- Ja jestem Federico ja również się cieszę że będę się tu uczył - Powiedział chłopak .
Antonio powiedział .
- Federico jest również  Włochem , jak nasza nowa uczennica która przyszła dwa dni temu do naszej szkoły , Francesca . Powiedział Antonio .  Przyszedł Georgio  .
disney_1937- Wszyscy wchodzić do klasy jest lekcja a nie przerwa , dzisiaj będziemy  ćwiczyć w parach , nie ma przemieniam parch ja wybieram , to więc Violetta i Leon , wiem że wy się bardzo lubicie  , Ludmiła i Maxi .
- Ale nie ma Ludmiły . Powiedział Andres .
- Jak to jej nie ma ? . Powiedział Georgio .
- Ludmiła została zawieszona w prawach ucznia  Georgio . Powiedziała Naty .
- Została zawieszona po chciała zabić Fran - Powiedziała Violetta .
- Jak to zabić . - Powiedział Georgio   .
- Ludmiła coś sypała coś do soku Fran . Powiedział Diego .
- Jak się czujesz Fran powiedział Georgio  .
- Dobrze . Powiedziałam .
- To świetnie a teraz zaczynamy , Franecesca  i Diego , Naty i Maxi , nowy uczeń  Marco ty będziesz z Leną , Federico drugi uczeń nowy
ty będziesz z Gabrielą , Wszystko jasne  to zaczynamy . stanąć na swoim miejscu . Powiedział Georgio
I zaczęliśmy tańczyć  byłam z parą z Diego , Diego uśmiechał się . Po zajęciach z Georgio . Była przerwa .
- idę to Reato  Bandu   , Violetta idziesz ze mną powiedziałam .
- Nie mogę teraz bo mam zaraz zajęcia z Angie . - Powiedziała Violetta.
- A ty Cami idziesz ?. Zapytałam Cami .
- Może przyjdę później . Powiedziała Cami .
- OK - Powiedziałam .  I Poszłam nagle  poczułam jak ktoś mnie pociągnął za rękę zobaczyłam Diego .
Złapał mnie za talie i przyciągną  do siebie i powiedział
- Cześć piękna tęsknię  za tobą kochanie  , kocham cię . -Powiedział Diego i mnie pocałował w czoło .
Od razu mi się przypomniało  mi się ten sen .
- Chodź do mnie - Powiedział Diego .
- Diego . Powiedziałam  .
- Fran chodź ze mną w miejsce które  nie ma ludzi  - Powiedział  i mnie pociągną .
Poszłam  z Diego .
- Diego gdzie idziemy powiedziałam .
- Zobaczysz Powiedział Diego
Szyliśmy  przez park i nagle zobaczyłam drzewo i ławkę i rzekę to był mój sen , śniłam o tym dzisiaj w nocy
- Diego - Powiedziałam .
- Tak ? - Z pytał Diego
- To jest nie możliwie to co się dzieje to jest sen . Powiedziałam
- Fan to nie jest sen . Powiedział i mnie delikatnie  po całował nasze usta się złączyły  images49E86A4X nasz pocałunek był długi jakieś  30  minut po chwili nasze usta się odklejały .
-Diego - Powiedziałam
- tak  powiedział  Diego .
- Kocham cię . Powiedziałam ,
- Ja ciebie też . Powiedział Diego .
Nagle coś usłyszałam   za drzewa . ktoś tam był i przysłuchiwał się naszej rozmowie  romantyczniej .

_____________________________________________________________________________

 To jest następna część mojego pierwszego opowiadania dalsze  części , część 3 .
Jeszcze jedną wam dałam z innego mojego pierwszego blogu .
Mam nadzieję że się będzie podobać .
Dajcie znać w komentarz .

Lodofanticas Fanka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz