piątek, 23 czerwca 2017

Część 4
Diecesca na zawsze razem
Ktoś  był za tym drzewem i  ktoś  podsłuchiwał naszą rozmowę romantyczną .  Diego wstał  i krzyknął .
- Hej  kim jesteś ?. Wyłaś za tego drzewa  wiem że tam jesteś , czego chcesz ? -  Krzyknął Diego  .
Ten tajemniczy  ktoś wyszedł za drzewa  . Byłam w szoku . Właśnie teraz go poznałam i wiedziałam kto to
nie mogłam uwierzyć że go jeszcze spotkam . To był  mój były .
beznazwyChłopak Marco , wcześniej go nie poznałam , no tak tyle lat , i się zmienił ,  widziałam go odkąd  mieszkałam jeszcze we Włoszech
chodził  do mojej starej szkoły a teraz tu przyjechał do Buenos Aires nie wiedziałam że go jeszcze spotkam .
-  Czemu tu przyszedłeś ?  I czemu  poosłuchujesz   moją rozmowę  z moją dziewczyną ? -  Powiedział Diego  . Był wkurzony .
-  Nie  przyszedłem  podsłuchiwać  tylko tędy  przechodziłem  i zobaczyłem że wy rozmawiacie. Powiedział Marco .
- Jasne mam ci uwierzyć . Powiedział Diego chciał u przywalić , ale ja go zatrzymałam  .
- Dawno się nie widzieliśmy Fran . Powiedział Marco .
- Co ? Powiedział Diego był zaskoczony  nie wiedział o co chodzi  , popatrzał  na mnie .
A ja odpowiedziałam .
- Tak dawno . Powiedziałam .
Diego nie wiedział o co chodzi .
- Przyjechałem do Buenos Aires aby się rozwijać  i chciałem  siebie zobaczy , wiem że nam nie wyszło ale możemy jeszcze raz spróbować . Powiedział Marco
A ja powiedziałam .
- Nie wiem . To jest przeszłość    to co było między nami Marco skończyło się . - Powiedziałam .
- Co ? Powiedział Diego -  To on był twoim pierwszym chłopakiem . Powiedział Diego
Ja mu odpowiedziałam że tak .
- Zapomniałam cię Marco nie wiedziałam że to ty jak przyszedłeś do studio  . Marco ja mam już chłopaka . - Powiedziałam i pokazałam na Diego .
- tak jestem jej chłopakiem , jak ci mówi - Powiedział od razu Diego .
Ja do niego podeszłam . BsgY9aSIcAAG-5W.jpglarge i powiedziałam .
- tak jak widzisz Marco , Diego jest moim chłopakiem . Powiedziałam
- Myślałem że możemy jeszcze raz spróbować ale jest już za późno . Powiedział Marco
-Marco przepraszam cię  ale ja zakochałam cię   w Diego. Powiedziałam .
- Ok to ja idę , ale pamiętaj Fran że ty byłaś moją jedyną miłością i będziesz nadal . Powiedział Marco .
Diego nie wytrzymał  podszedł do niego i powiedział .
- Słuchaj ty tylko spróbuj  ją dotknąć a zobaczyć  i spróbują ją skrzywdzić  a zobaczyć . Ona  do ciebie nie wróci rozumiesz
- Diego proszę uspokój się podeszłam do Diego aby oddzielić Diego i Marco nagle upadłam byłam nad ziemią ale ostatniej chwili Diego
mnie złapał . Marco chciał mnie złapać ale był szybciej  mój chłopak Diego . Diego mnie wciął   mnie na ręce.
- Ała   moja kostka strasznie  mnie boli . Powiedziałam  .
- zanoszę   się do mojego domu . Powiedział Diego .
I mnie  zaniósł   do swojego domu .  Ja chciałam do szpitala jechać ale Diego powiedział że sam obaczy  mi nogę .
Marco poszedł sobie .  dochodziliśmy  już do domu  Diego
Dom Diego Hernandeza
Dom Diego Hernadeza  Wieszaliśmy   do środka . Diego mnie położył na kanapie i poszedł do kuchni po lód .
Nagle zadzwoniła Viola do mnie .
- Halo . - Powiedziałam .
- Cześć Fran może się spotkamy , ja i Cami chcieliśmy iść na karaoke i chciałaś by iść możesz z nami i możesz  iść z Diego ja pójdę z Leonem , a Cami z  Broduey'em  co ty na to . Powiedziała Violetta .
- Nie mogę skręciłam nogę . i...... - Powiedziałam ale nie dokończyłam bo Violetta mi przerwała .
- Skręciłaś nogę znowu ? , Co się stało ? - Zapytała zaskoczona Violetta .
- Marco chciał ze  mną chodzić , Diego  się wkurzył i chciał go uderzyć  stanęłam pomiędzy  nimi  i straciłam
równowagę  i upadłam prawie upadłam  , Diego mnie złapał ostatniej chwili .
- Marco ten nowy uczeń ? Powiedziałam Violetta .
- Tak , Marco ,  Violu  on mi się przypomniał  Marco to mój były chłopak , ja go nie poznałam .
Dopiero teraz go poznałam że to on ,  i on przyjechał do Buenos Aires  i  będzie się uczył w naszej szkole
i jeszcze chciał do mnie wrócić , Diego się wkurzył i chciał go uderzyć . Powiedziałam . Violetta była zaskoczona .
- Ale Diego  go nie pobił ? Zapytała Violetta  jeszcze bardziej przestraszona  .
- Nie , Diego mnie zaniósł  do swojego domu .
- Ale Fran przyjdziesz jutro do szkoły bo są próby z Beto ,  Pablo  , Angie i Gregorio  . Powiedziałam Violetta
- Tak Violu  przyjdę  pozdrów  Cami . - Powiedziałam  .
- OK  pozdrowię  - Powiedziała Viola .
- Violu miłej zabawy na karaoke  - Powiedziałam .
- Dzięki trzymaj się Fran pa , pa . - Powiedziała Violetta .
- Pa - Powiedziałam i się wyłączyłam , i schowałam komórkę do torebki .
Diego przyszedł z lodem i bandażami.
- Z kim rozmawiałaś powiedział - Diego .
- Z Violettą mówiła że idzie ze Cami na karaoke i chciała abyśmy z nimi poszli ale powiedziałam że  nie mogę po mnie noga
boli . Powiedziałam z bólem , po Diego w tym  momencie  złapał mnie za kostkę  i przyłożył mi lód .
Zasyczałam z bólu . Diego odłożył lód i zawiązał mi kostkę  bandażem  , i powiedział .
- Będzie dobrze , nie jest tak źle nawet nie musiałaś i do lekarza , nie martw się do jutra nie będzie się tak  bolało .
To co po oglądamy  jakiś film na DVD-y  , mam fajnie filmy i zapomnisz o bólu . Powiedział Diego w uśmiechu .
- OK - Powiedziałam . Diego załączył film  przygodowo-romantyczny  i zaczęliśmy oglądać  był naprawdę  fajny ten film .
Diego poszedł do kuchni  robił popcorn  oczywiście  do filmu bo najlepiej się wtedy je.  Diego wrócił  bardzo dużą paczką popcornu .
popcornByła  taka duża że wystarczyło na nas dwóch , i zaczęliśmy jeść i oglądać , było bardzo fajnie , u Diego w domu miał bardzo dużo miejsca  w domu ten jego dom był duży  a jeszcze przed domem  miał duży basen .
Diego mieszkał sam , nie miał ojca , jego mam mieszkała w Hiszpanii w Madrycie  a ojciec  Diego  go zostawił jak Diego był
Mały . Przytuliłam się do niego  a on mnie objął mnie ramieniem   było mi przyjemnie   pewnym momencie   zasnęłam  i nie wiem kiedy.
Zadzwoniła  komórka Fran, paczę a tu Luca  brat Fran . Odbierałem połączenie  i się odezwałem .
- Halo - Powiedziałem .
- Diego ? - Czemu odebrałeś komórkę Fran ? Gdzie  ona jest - Zapytał Luca  zaskoczony  że ja odebrałem komórkę a nie Fran.
- Fran jest  u mnie oglądamy film . Powiedziałem .
- To mi ją daj - Powiedział Luca  .
- Nie mogę po ona zasnęła . Powiedziałem .
- Robi się późno  wiesz o tym ,i chciałem aby ona wróciła na noc . Powiedział Luca .
- Luca   wiem że się robi późno , nie bój się o Fran u mnie jest bezpieczna  jutro rano pójdziemy do studio i jutro wróci do
domu nie martw się Luca . Powiedziałem przekonująco  .
- OK trzymam się za słowo  jak jej zrobić krzywdę pożałujesz   . Powiedział Luca .
- Spoko nic jej nie zrobię spokojnie . Powiedziałem .
- ok  naradzie . - Powiedział Luca .
- Nara - Powiedziałem i się wyłączyłem  . Zobaczyłem na Francescę  słodko spała była taka piękna , jeszczem szczęściarzem że mam ją przy moim boku byłem zakochany w niej . Poszedłem   po koc i ją przykryłem  i się położyłem  koło niej , nie chciało  mi się iść na
górę do mojej sypialny . Fran się do mnie przytuliła  a ja ją i zasnąłem .
Obudziłem  się o 8:00  , do studio zawsze chodzimy o 11:30  , to więc poszedłem  do łazienki jak zawsze poranne czynności
wciąłem szybki prysznic , ubrałem się , i poszedłem do kuchni aby zrobić śniadanie sobie i Fran . Zrobiłem naleśniki z kremem orzechowym .
Obudziłam się o 9:00  , ale nie byłam u ciebie w domu, byłam u Diego w domu musiałam zasnąć  u niego na kanapie  miałam na sobie
miałam na sobie jego koc musiał  mnie przykryć jak zasnęłam u niego na kanapie , ała  jeszcze mnie noga bolała ale trochę mniej .
Wstałam czułam  zapach smażonych  naleśników , poszłam do kuchni  i zobaczyłam Diego jak smaży naleśniki
nalesniki- Już się obudziłaś  - Powiedział Diego w uśmiechu .
Ja się uśmiechnęłam się do niego i powiedziałam . - Tak , i chyba zasnęłam   u ciebie na kanapie , muszę już iść , w domu mi się
oberwie, że nie wróciłam na noc Luca się wkurzy i będę miała .... - Nie dokończyłam bo przerwał mi Diego śmiał się nie wiem czemu .
Po czym powiedział .
-  Nic nie będziesz miała , wczoraj zadzwoniła twoja komórka , i odebrałem ....... - Nie dokończyłem bo mi przerwała.
- Co ? Odebrałeś moją komórkę ?   Grzebałeś mi mojej torebce ?! . Byłam wkurzona na niego .
- Słodko spałaś nie chciałem się budzić Fran, twój brat  dzwonił , powiedziałem mu że jesteś u  mnie i że oglądamy film .
I że jutro po studio wrócisz  do swojego domu . Nie martw się Luca  nic ci nie zrobi . Powiedział .
- Diego - Powiedziałam , Diego podszedł  do mnie i mnie przytulił i mnie pocałował w czoło i powiedział  . - Jeść naleśniki
umyj się i pójdziemy do studio  . Powiedział Diego.
Usadzałam  przy stole, Diego mi podał naleśniki  i jadłam Diego się uśmiechnął do mnie a ja się uśmiechnęłam  , nie byłam
na niego już zła . Jak zjadłam naleśniki Diego mi pokazał łazienkę  i się umyłam  i zeszłam na dół .
Diego czekał na mnie na dole i razem poszliśmy do studio .
- Jak tam noga Fran . Powiedział Diego .
- Trochę mnie jeszcze boli , tylko się martwię bo mamy dzisiaj lekcję z Gregorio i będziemy ćwiczyć układ taneczny . - Powiedziałam
- Nie martw się pogadam z nim może zrozumie  powiemy mu że naradzie nie dasz rady . Powiedział Diego .
Ja się uśmiechnęłam  i szliśmy  . Podgrodzie  spotkaliśmy znowu Marco , czy on mi nie da spokoju .
beznazwy- Fran , przepraszam cię za wczoraj nie chciałem tak powiedzieć przez zemnie  boli się noga
rozumiem nie chcesz do mnie wrócić  bo znalazłaś nowego chłopaka , rozumem cię i naprawdę przepraszam cię Fran.
Powiedział Marco .
- Marco , ok przyjmuję przeprosiny  . Powiedziałam .
- Naprawdę Fran . - Powiedział Marco .
- Tak . - Powiedziałam .
Do szyliśmy  już do studia  .
Studio  one beat . 
Studio21outside2Jesteśmy  już na zobaczyłam Cami i Violę . i poszłam do nich .
violetta-112-580x326- Cześć dziewczyny  - Powiedziałam .
- Cześć Fran , szkoda że nie byłaś z nami wczoraj na karaoke . Powiedziała Cami a później dodała  . - Gdzie byłaś , Powiedziała Camila .
- Fran wczoraj był u Diego w  domu - Powiedziała Violetta.
- Byłaś u Diego w domu ? Jak było . - Powiedziała Cami .
-  Było fajnie . Powiedziałam .
- Fran a jak tam noga . - Powiedziała Violetta .
- Jeszcze mnie trochę boli . Powiedziałam .
- A co sobie zrobiłaś w nogę Fran .Powiedziała  Camila.
- Przewróciłam się byłam prawie na ziemi ale Diego mnie ostatniej chwili złapał . Diego chciał uderzyć  Marco, ja stanęłam  po między  nimi  i się potknęłam się i upadałam .
- Marco tego nowego ucznia  powiedziała Cami zaskoczona . po chwili powiedziała .- Ale czemu ? - Zapytała.
- Marco to mój były chłopak , jak przyszedł do studio nie poznałam go okropnie się zmienił. On chciał do mnie wrócić,
ale powiedziałam mu że mam chłopaka , no....i Diego nie wytrzymał i chciał go uderzać.
- Aha . - Powiedziała Cami . -  To ten chłopak Marco Tavieli  , to był twój były , to  o nim nam mówiłaś . Powiedziała Camila .
- Tak o nim . Powiedziałam .
- chodźmy  już przyszedł Beto , mamy z nim pierwszą lekcję . Powiedziała Violetta.
Poszliśmy do klasy muzycznej   i był tam nauczyciel  muzyki
Pablo-Sultani2 - Dzieciaki  do klasy idziemy  tak idziemy . - Powiedział Beto .
- Dzisiaj będziemy  śpiewać i grać na gitarze , tak grać na gitarze. Powiedział Beto .
najpierw graliśmy . Później śpiewaliśmy  piosenki później beto powiedział  że mam zaśpiewać piosenkę  Aprendí a decir adiós i zaśpiewałam .
hqdefault
Oooooo
Cerco il mio destino il sogno magico
Perche ho imparato a dire addio...
Mira fijo hacia el horizonte
Doy un paso más
Hay que empezar a vivir
A favor del tiempo
Detrás de mí queda el pasado
Y todo fue real
Ya tengo un sueño que seguir
Esto es lo que siento
Hace falta valor
Para decir
Todo es posible
Busco en mi destino
Un sueño mágico
Porque yo
Aprendí a decir adiós
Oh - oh
Oh - oh
No voy a rendirme
Sigo mi camino
Siendo lo que soy
Porque yo
Aprendí a decir adiós
Hace falta valor
Para decir adiós
Siento que es el momento
En el que debo decidir
Para avanzar un paso más
Y alcanzar mis sueños
Recordar mis primeras canciones
Para ir por más
Contigo haré sin descansar
Porque este es mi tiempo
Hace falta valor
Para madurar
(Falta valor)
Para despegar
(Falta valor)
Para decir
Todo es posible
Busco en mi destino
Un sueño mágico
Porque yo
Aprendí a decir adiós
Oh - oh
Oh - oh
No voy a rendirme
Sigo mi camino
Siendo lo que soy
Porque yo
Aprendí a decir adiós
Hace falta valor
Para decir
Todo es posible
Busco en mi destino
Un sueño mágico
Porque yo
Aprendí a decir adiós
Oh - oh
Oh - oh
No voy a rendirme
Sigo mi camino
Siendo lo que soy
Porque yo
Aprendí a decir adiós
Hace falta valor
Para madurar
(Falta valor)
Para despegar
(Falta valor)
Para decir adiós
Ja skończyłam śpiewać do się lekcja  z Beto się skończyła. Beto powiedział że fajnie zaśpiewałam .  Diego mnie przytulił
Violetta i Camila się uśmiechały  .  mieliśmy przerwę  ale krótką , teraz mamy lekcję z Pablo .
ezequiel-rodriguez5Dobra dzieciaki  dzisiaj będziemy  piosenki śpiewać w parach na pierwszy ogień może będzie Fran i Diego zaśpiewajcie piosenkę  14218c8122 Ja  i Diego zaśpiewaliśmy  piosenkę   Ser  Quien Soy
Hey!
Mira esta canción, és mí canción
Y Quiero qué la escuches, sí?
Porqué és para ti
Ahora puedo ver lo qué vale
Ser sincero al hablarte de amor
Ir liviano y sin equipaje
Tú inspiracion yo mi canción
Ser valiente y tener coraje
No temer ser quién ahora soy
En la ruta cambia él paisaje
Comienzo a ver él sol
És él amor lo qué arranco, él dolor
És mi valor, la fuerza, él corazón
Lo qué cambió y estoy mejor, estoy mejor
por ti, por mí
Ahora puedo ver lo qué vale
Ser sincero en mi interior
Transparente y sin maquillaje, me hace mejor
Ahora siento en mí la enegría
Y arriesgarme a lo qué vendrá
Soy mí propio capitán
digo donde navegar
con mi canción oh ohhhhhhhh
És él amor lo qué arrancó, él dolor
És mi valor, la fuerza, él corazón
Lo qué cambió y estoy mejor, estoy mejor
estoy mejor, por mí
Hoy decido ser así
Arriesgarme y a decir qué sí prefiero
Tu sonrisa al mal humor
Un Té Quiero, un beso soñador
Yo quiero UHHH
És él amor lo qué arranco, él dolor
És mi valor, la fuerza, él corazon
Lo qué cambio y estoy mejor, estoy mejor
estoy mejor por ti, por mí
Jak skończyliśmy śpiewać Pablo powiedział .
- Dobrze Francesca i Diego . - Powiedział Pablo . - A teraz Violetta i Leon wy zaśpiewacie   piosenkę   Amore en el  Arie
Violetta i Leon , Chłopak Violetty zaśpiewali piosenkę .
llllllllllllllllll
Si hay amor y nada más
No es necesario
Nada, nada más
Si hay amor olvídate
del calendario
Nada, nada más
Donde voy ahí vas
Me acompañaras
Donde vayas, iré
Y té seguiré
Hay amor en él aire acércate a mí
Apuesta por lo qué siento
Hay amor en él aire tú confía en mí
Ya ves qué no existe él tiempo
Solo él destino qué a nosotros nos unió
Para siempre
Hay amor en él aire acércate a mí
Apuesta por lo qué siento
Hay amor en él aire tú confía en mí
Ya ves qué no existe él tiempo
Solo él destino qué a nosotros nos unió
Para siempre
Si hay amor y nada más
No es necesario
Nada, nada más
Si hay amor no existe él abecedario
Nada, nada más
Donde voy ahí vas
Me acompañaras
Donde vayas, iré
Y té seguiré
Hay amor en él aire acércate a mí
Apuesta por lo qué siento
Hay amor en él aire tú confía en mí
Ya ves qué no existe él tiempo
Solo él destino qué a nosotros nos unió
Para siempre
Hay amor en él aire acércate a mí
Apuesta por lo qué siento
Hay amor en él aire tú confía en mí
Ya ves qué no existe él tiempo
Solo él destino qué a nosotros nos unió
Para siempre
Cuando escribo esta canción
Voy a robar tú corazón
No se pueden separar
Mis acordes de tú melodía
Y ese día será
El mejor de tú vida
De tú vida
Hay amor en él aire acércate a mí
Apuesta por lo qué siento
Hay amor en él aire tú confía en mí
Ya ves qué no existe él tiempo
Hay amor en él aire acércate a mí
Apuesta por lo qué siento
Hay amor en él aire tú confía en mí
Ya ves qué no existe él tiempo
Hay amor en él aire
Jak Viola skończyła śpiewać z Leonem  . Pablo powiedział że reszta uczniów  ma zaśpiewać . osobno inne piosenki .
I się lekcja zakończyła. I była przerwa . Po przerwie była lekcja z Angie . Angie   to nauczycielka śpiewu  jest super właśnie weszła do klasy i powiedziała
BsiM1rVIAAA0ucGDzisiaj będziemy ćwiczyć wasz głos   będziemy ćwiczyć do re mi  fasola mi to . to więc zaczynamy
i zaczęliśmy  ćwiczyć jak skończyliśmy  to Angie  nas pochwaliła i powiedziała że na następną lekcję jej nie będzie po jedzie w sprawach
służbowych .  Anige jest ciocią Violetty ale jej fanie  .  Lekcje z Angie są naprawdę fajnie , ale szubko się kończą  właśnie się lekcja zakończyła. Zaraz będzie lekcja z Gregorio   jak ja mu powiem że mnie noga boli  nagle przyszedł Diego  i mnie przytulił .
I powiedział .
- Co jest moja kochana księżniczko - Powiedział Diego .
- Noga mnie jeszcze trochę boli , a  zaraz mamy lekcję z Gregorio  , on będzie wściekły na mnie . - Powiedziałam .
A Diego się uśmiechną i powiedział .
- Nie martw się powiem mu że się boli noga i nie będziesz tańczyła. - Powiedział Diego z uśmiechem .
Przyszedł Gregorio
disney_1937 Diego poszedł do niego i mówi mu że nie mogę ćwiczyć po mnie boli noga .
- Gregorio jest tak sprawa Francerca  nie może ćwiczyć wczoraj skręciła  kostkę , i nie może tańczyć . Powiedział Diego
Gregorio powiedział .
- Jak to skręciła kostkę . - Powiedział Gregorio .
Nagle przyszedł Marco i powiedział .
- Gregorio to moja wina że Francesca skręciła kostkę . Powiedział Marco .
- Jako przez ciebie co masz z tym wspólnego ? - Zapytał Gregorio
- Bo ja powiedziałem aby Fran do mnie wróciła że ją kocham i..... - Powiedział Marco ale nie dokończył po mu przerwał Gregoro
- Powiedziałeś Fran aby siebie wróciła  i się potknęła  . Powiedział Gregorio .
- Nie , Diego chciał mnie uderzyć , Francesca podeszła do nas i się przewróciła . Powiedział Marco .
- Koniec tego gadania  , przerwa się skończyła  Francesca jak się noga  boli siadaj .  Powiedział Gregorio
Usiadłam , Diego się uśmiechną do mnie , a ja do niego .
Nagle przyszła  jakaś dziewczyna była dziwna  Gregorio   się na nią popaczył  i powiedział
- A ty co tu robisz - Powiedział  Gregorio
- Ja tu się uczę właśnie mam lekcję . - Powiedziałam tajemnicza dziewczyna .
Przyszedł Pablo i Antonio  i powiedzieli  .
-  Tu jesteś Ludmiła co ty tu robisz . Powiedział Antonio - Zostałaś zawieszona  po co przyszłaś
- Ludmiła ? - Powiedział Gregorio .
- Proszę Pablo tęsknię za studiem  naprawdę mogę wrócić  - Powiedziała Ludmiła
- Naradzie nie Ludmiła Powiedział Pablo .
- Przychodzisz tu w jakimś przepraniu a jesteś naradzie zawierzona to co chciałaś zrobić Francesce  nie mogę ciebie naradzie  przyjąć - Powiedział Antonio  .
- Naty pomóż  mi proszę . - Powiedziała Ludmiła .
- Naty ci nie pomoże powiedział - Pablo .
- Możesz teraz iść do domu - Powiedział Antonio .
Skończyły się zajęcia i poszłam  do domu z moim chłopakiem Diego .

______________________________________________________________________ 

To jest  4 opowiadanie  ma nadzieję że wam się będzie podobało.    Dajcie znać w komentarzu czy wam się podoba .
Dzisiaj dodam  już wszystkie na raz  po muszę dokończyć to opowiadanie które jeszcze nie  dokończyłam .

Lodofanticas  Fanka .







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz