piątek, 23 czerwca 2017

Część 5
Diecesca na zawsze razem
Poszłam z Diego do domu , szliśmy  razem . Diego mnie odprowadził  i mnie pocałował usta i Powiedział .
- Do jutra moja kochana księżniczko . Powiedział Diego .
- Do jutra  - Powiedziałam i pocałowałam go  i weszłam do swojego  domu .
W domu był Luca . Baczył   na mnie  i powiedział .
- Ostatni raz jak ciebie nie ma w domu  i ostatni raz nocowałaś i jakieś chłopaka jasne  Francesca , masz 19 lat  i jeszcze chodzisz
do szkoły. Powiedział Luca .
- Ale jestem już dorosła , skręciłam nogę  on mi pomógł , znam go chodzi do moje szkoły i jest w mojej klasie!!! . - Krzyknęłam na niego .
Mój brat mnie przytulił .
I się uśmiechnął i powiedział .
- Wiem że jestem nad opiekuńczym  bratem  ale się martwię o ciebie , dobrze że  nie , było radców, w domu są nadal w pracy ,
a ja muszę się zajmować resto barem  i moją młodszą  siostrzyskom  . Powiedział Luca .
- Luca ja już jestem duża  i nie jestem dzieckiem. Powiedziałam .
Luca  się uśmiechną  i jeszcze raz mnie przytulił  i zrobi obiad .
Ja poszłam do swojego  pokoju , usiadłam  na łóżku . Położyłam się na łóżku i myślałam .
Usłyszałam jak woła  mnie mój brat.
- Francesca obiad! Chodź już!. Krzyknął mój brat , wstałam i poszłam
przyszykował   Włoskie danie .
łasana, to włoskie dane  , zaczęłam jeść . Lucka usiadał na przeciwko  mnie i też zaczął jeść . Jak skończyliśmy jeść , umyłam  naczynia bo obiedzie  , Luca powiedział .
- Siostro  wychodzę  do resto baru  będziesz w domu  czy gdzieś wychodzić z Violą czy Cami  , albo z ...... - Nie dokończył bo się na niego popaczyłam się na niego i ja dokończyłam za niego .
- .... z Diego . - Dokończyłam i powiedziałam . - Nie , dziewczyny do mnie przyjdą  . Powiedziałam .
- Ok , ale jak chcesz zaprosić swojego yyy. Chłopaka to możesz ale rodzince  muszą wiedzieć . Powiedział Luca .
- ok Dzięki, dzisiaj miały  być Cami  i Viola . Powiedziałam .
Luca się uśmiechną i poszedł do resto  baru .
Ja zaczęłam się szykować na przyjdzie  moich przyjaciółek . Ktoś zapukał  do drzwi , poszła je odtworzyć  , i  ku mojemu dziwieniu zobaczyłam w drzwiach Marco.  Co on tu robi tego nie wiedziałam , Marco powiedział
- Cześć Fran , przyszedłem się przeprosić za wtedy i przez ze mnie skręciłaś nogę nie chciałem tak
powiedzieć , nie wiedziałem że sobie nowego chłopaka poznałaś , jeszcze raz  ciebie przepraszam Francesca , proszę wybacz mi proszę cię . Powiedział Marco
- Nie wiem Marco przemyślę  to  a teraz nie mam czasu , zaraz dziewczyny  przyjdą do mnie .  Powiedziałam .
- Ale proszę przemyśl to  jeszcze raz cię przepraszam . Powiedział Marco .
I poszedł sobie . Zamknęłam  drzwi .
Dziewczyny już przyszły  Cami  i Viola .
- Cześć Fran jak tam u ciebie i jak dam noga już nie  boli . Powiedziała Viola
- Cześć , nie już tak bardzo mnie nie boli Powiedziałam .
- Cześć kochana , jak tam u ciebie  i u Diego słyszałam że byłaś u niego na noc . Szkoda że nie byliście na Karaoke  było super prawda Viola. Powiedziała Camila .
- Tak było super , ale Fran nie mogła bo ją noga bolała . Powiedziała Viola .
- Tak ale już co raz mniej mnie boli . Powiedziałam .
- A co ty na to żeby u ciebie zrobić karaoke . - Powiedziała Cami.
- A czemu nie , mojego brata nie ma jest w reisto bar , to możemy zrobić  sobie karaoke .
I tak zrobiliśmy karaoke śpiewaliśmy różnie  piosenki , i przy tym tańczyliśmy  , było naprawdę super .
Pewnym  momencie   dostałam SMS-a od Diego .
                                                                                                             SMS od Diego
Kochana moja jak się czujesz , tęsknię  za tobą  możemy się spotkać , nie wytrzymam  bez ciebie.
Jak chcesz możemy się spotkać .
Odpisałam  mu że  nie  mogę że   u  mnie  są  Cami   i Viola .
                                                                                                               SMS do Diego

Nie mogę  są u mnie Cami i Viola , ale jak chcesz do możesz przyjdź do mnie mojego brata nie ma .
                                                                                                                    SMS od Diego
Na pewno  mogę  ale wiesz jak później twój brat przyjdzie będzie zły .
                                                                                                                              SMS do Diego
Nie będzie po mi pozwolił a być przyszedł to możesz przyjdź .
OK to zaraz będę , kocham cię Fran.
Ja ciebie kocham , Diego czekam na ciebie pa.
I się rozłączyłam .
Powiedziałam dziewczyną  że przyjdzie jeszcze Diego .
- To fajnie , a może jeszcze Leon   przyjdzie  , Fran mogę go zaprosisz  , poznasz mojego chłopka  . Powiedziała Violetta.
A Camlia  dodała .
- A ja mogę zadzwonić do Broduery'a  . I możemy  zrobić karaoke  par co ty na to Fran.  Powiedziała Camila .
A ja powiedziałam  .
- OK  czemu nie . -Powiedziałam.
Violetta zadzwoniła  do swojego chłopaka , a Camila do swojego .
Jeszcze  nie znam Leona i Brodurey'a  , widziałam ich  tylko w szkole ale jeszcze ich nie poznałam .
Violetta zrobiła  Popcorn   , Camila zrobiła jakieś napoje   , przyniosła  jakieś kolorowe  kupki  z rurką  .
Usłyszałam  dzwonek  do drzwi  otworzyłam jej i zobaczyłam Diego  .
- Cześć  Fran   pisałaś że mogę przyjdź  to więc jestem . Powiedział Diego .
- Tak , jestem z dziewczynami  Violettą i Cami robimy karaoke  , przyłączysz się do nas  . Powiedziałam .
-  OK , nie ma sprawy   a jak noga , boli się jeszcze . Powiedział Diego .
- Już tak bardzo nie boli . Powiedziałam  . Diego mnie mocno przytulił .  I Poszliśmy na górę .
Nagle  znowu  ktoś zapukał  .  Poszłam z Diego otworzyć  zobaczyłam ciemnoskórego  chłopka .
To na pewno   chłopak Cami Brodurey .
Diego na mnie spojrzał, zdziwiony  . A ja powiedziałam  .
- Dziewczyny powiedzieli  że jak ty  do mnie przyjdziesz  do oni zaproszą swoich chłopków.  I zrobimy karaoke . Powiedziałam .
Diego się uśmiech nią i powiedział .
- OK  , nie ma sprawy. Powiedział .
Ciemnoskóry powiedział .
- Ty jesteś  Francesca , nowa uczennica  naszej szkoły . ? Powiedział  Ciemnoskóry  chłopka .
ja powiedziałam.
- Tak  jestem Francesca , ale mówią do mnie Fran .- Powiedziałam  .
- A ja jestem Brodeurey , jestem chłopakiem  Cami . - Powiedział Brodurey . Po czym dodał . - Cami powiedziała że  robicie karaoke par
to więc jestem . Diego nie masz nic przeciwko temu że wejdę do domu twojej nowej dziewczyny . Powiedział Broduey  .
Diego powiedział .
- Jasne  że nie . Powiedział Diego .
Wszyscy wiedzą że ja jestem z Diego byłam w szoku  , zdziwiona  i zaskoczona . Brodurey wszedł  do środka.
Cami jak go zobaczyła to do  niego po biegła  i go pocałowała .
I Cami  , powiedziała - Fran to jest Brodurey  . Powiedziała Cami
- Tak wiem,  już ją poznałem . Powiedział - Brodurey, i dodał . - Już się poznaliśmy  z Fran . Powiedział Broduery.
- Tak . Powiedziałam . Cami i Brodurey poszli na górę , Diego był ze mną na dole .
Violetta zeszła  na dół   i patrzyła  na nas . Po chwili zadzwonił dzionek do drzwi . Otworzyłam  i zobaczyłam chłopaka który się uśmiechał .
To musi być chłopak  Violi .
- Cześć ty jesteś Fran , nie znamy się dobrze , widziałem cię w szkole naszej . Jestem Leon, Violetta to moja dziewczyna powiedziała ,
że ma tu przyjdź. Powiedział - Leon .
- Tak jestem Fran , Violetta tu jest . Powiedziałam , a Violetta podeszła do niego i go przytuliła ,
- Fran już poznałaś Leona , to mój chłopak . Powiedziała Violetta .
- Tak . Powiedziałam . To teraz będziemy we szóstkę . poszliśmy  do kuchni robić kanapki   pizzę  i napoje .
Ja i Diego robiliśmy pizzę .  Viola i Leon   robili kanapki  a Cami i Broduery robili napoje .
Była świetna zabawa przy tym  ja byłam cała brudna  od mąki  bo Diego mnie wybrudził  a ja mu oddałam.
Jak skończyliśmy Pizzę  daliśmy  do piekarnika , i poszliśmy się umyć  ja poszłam do swojego pokoju bo mam tam moją własną łazienkę.
Powiedziałam Diego aby poszedł korytarzem w lewo tam była łazienka .
Jak się umyłam i ubrałam inne ubranie  .  Diego był z Camilą , Violettą  , Leonem i Brodurey'em .
Przy stole  Cami poszła po  napoje .
I  poukładała je na stole . każdy  miał  napój  .
Viola z Leonem przynieśli  swoje kanapki które zrobili .
 I Viola położyła na stole .  Ja z Diego poszliśmy po naszą pizzę którą zrobiliśmy .
I zanieśliśmy ją na stół . I zaczęła się impreza  , która miała być tylko karaoke  par
a tu była impreza . Co jak przyjdzie mój bart  i mnie zabije  za tą imprezę bardzo się martwiłam . Moje zmartwienie  zobaczył Diego , i powiedział .
- Fran co się stało czemu się tak martwisz . Powiedział .
- Bo mój brat mnie zabije że w domu zrobiłam sobie imprezkę  i że sobie pomyśli że zaprosiłam sobie jeszcze dwóch chłopaków  który ledwo   co znam. Powiedziałam .
- Fran nie martw się , to Viola i Cami zaprosili swoich chłopaków a ty mnie zaprosiłaś  , nic ci nie zrobi  twój brat . Powiedział Diego
- Nie znasz go , tak dobrze jak ja , jak jest wściekł to lepiej omijasz go z daleko. Powiedziałam .
Diego mnie przytulił.  Jak skończyliśmy jeść  do zaczęliśmy   śpiewać .
Violetta śpiewała z Leonem . Później jak skończyła śpiewać . to za śpiewała Camila i Brodurey.  , jak skończyli śpiewać to  ja z Diego zaśpiewaliśmy . Jak skończyliśmy to Diego powiedział że my wygraliśmy i że mamy pierwsze miejsce . Viola i Leon  mieli drugie , a Cami  z Brodurey'em  mieli trzecie . Jeszcze trochę śpiewaliśmy , później jeszcze rozmawialiśmy ..
Viola z Leonem  pomału już szła do domu , Cami i Brodurey też już szli .  zostaliśmy  sami w moim domu.
Diego mi pomógł posprzątać .  Jak skończyliśmy  była już godzina 22: 30 . Martwiłam się trochę bo Luca nie wracał do  domu .
- Diego  boję się  - Powiedziałam .
- Czego  - Powiedział Diego .
- Luca jeszcze nie wrócił  do domu ja jest już po 22 :30  , co jak  coś mu się stało ? . Zapytałam ze strachem  w oczach .
- Nie bój się , nic mu się nie stanie zostanie u ciebie na noc aż nie wróci  do domu dobrze , będę przy tobie Fran. Powiedział Diego trochę mnie uspokoił . Poszliśmy  do mojego pokoju.  Rozmawialiśmy jeszcze trochę . Diego mnie przytulił , jeszcze jakiś tam film oglądaliśmy na laptopie . Byłam zmęczona , pewnym momencie   zasnęłam .
Francesca zasnęła a jeszcze nie ma jej brat poczekam  aż przyjdzie . Wyłączyłem  laptopa, i położyłem się koło  ciemnowłosej Fran .
i nie wiem czemu ale  też zasnąłem koło niej .

 __________________________________________________________________________

To jest 5 część  , ma nadzieję że wam się spodoba , na pisze w komentarzu czy może być .

Lodofanticas Fanka .





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz