piątek, 23 czerwca 2017

Część 6
Diecesca na zawsze razem
Luca
Byłem nadal wkurzony na moją siostrę. Jak mogła spać z jakimś tam chłopakiem , czekałem tak długo aż się obudzi. Usiadłem przy łóżku. Była godzina 10 : 30  .  Moja siostra obudziła się o 11:20 .
Francesca
Obudziłam się o 11:20  koło mnie spał Diego . Obróciłam się i ujrzałam  mojego brata Luce   , był wkurzony na mnie . To teraz mi się Obierwie , że spałam z chłopakiem .
Luca
- Siostro  zawiodłaś mnie. Jak mogłaś z chłopakiem  spać w jednym łóżku , masz dopiero 17 lat , nie jesteś  niepełnoletnia , i spisz sobie chłopakiem w łóżku.  On mógł  się wykorzystać i  mogłaś zajść w ciążę dziewczyno myślisz , czy nie . Masz szkołę  musisz skończyć szkołę , o czym ty myślisz  Francesca , rodzice mnie zabiją przez ciebie.
Francesca
- Luca nic to niczego nie doszło  daje ci słowo . Ja  zasnęłam jak oglądaliśmy film a Diego mnie zaniósł mnie do mojego pokoju. Czekałam na ciebie a  ciebie nie było całą noc . Nie chciałam być sam w domu to więc Diego dotrzymywał mi towarzystwa , i chyba zasnął  koło mnie i tyle niech sam ci powie . Powiedziałam .
Luca
- Nie mogłaś sobie zrobić nocowana z swoim przyjaciółkami  jak im tam ..... Cami  i z Violą ? . A spisz sobie z chłopakiem .  Nie mogłem wrócić na noc , po nie mogłem miałem za dużo pracy. A ty mnie naprawdę zawiodłaś.
Diego
Obudziłem się  i byłem w trakcie kłótni  Francescy   i jej brata Luci był wkurzony  na swoją siostrę , to trochę moja wina nie powinienem  spać koło Fran, bardzo mi się ona podoba ale, jeszcze  nie jest na to czas.
- Luca  Fran mówi prawdę, nic  do niczego  nie doszło . Zostałem z Fran tak długo ale ty  nie wracałeś Francesca  się martwiła, do zostałem z nią  oglądaliśmy film  ona zasnęła do  ją położyłem do łóżka , i po chwili również zasnąłem , i wtedy zobaczyłeś że śpię z Fran ale mówimy ci prawdę . Luca uwierz mi  ja też mam 17 lat jak twoja  siostra , ja bym jej nic złego jej bym nie zrobił . Owszem kocham ją , jest moją dziewczyną ale jej nie krzywdzie  daje ci słowo . To więc nam zaufaj . Powiedziałem .
Francesca
- Tak Luca prosimy cię zaufaj nam Diego mówi prawdę , proszę cię braciszku . Nie bądź na nas zły . Powiedziałam . Wiem że Luca będzie wkurzony  i się nam nie pozwoli nam się spotykać , i powie rodzicom  . I rodzice  będą wkurzeni , i się znowu wyprowadzimy z Buenos Aires i będziemy znowu mieszkać we Włoszech . Nie wybaczę sobie tego, nie dawno się tu wprowadziliśmy  i poznałam nowych znajomych , przyjaciół i chłopaka. Luca się na mnie popaczył , i powiedział .
Luca
- Dobra , nic nie powiem rodzicom , uwierzę wam na słowo . Ale to już ostatni raz jak was znalazłem  was razem w jednym łóżku jasne .  Pozwolę wam abyście byli razem. Powiedziałem po chwili dodałem i wróciłem się do Diego .
- Diego słuchaj pilnuj  mojej siostry jasne   , jak ją kochasz to jej to pokaż . Powiedziałem
ucisnąłem mu rękę  on też ucisnął moją i powiedział .
Diego
- Jasne będę ją pilnował daje  ci słowo . Powiedziałem on jeszcze  raz mi ucisnął moją dłoń .
Francesca
- Dziękuję ci braciszku . - Powiedziałam i przytuliłam się do mojego brata .
Luca
- Nie ma sprawy  siostra  .-  Powiedziałem, i jeszcze raz przytuliłem moją siostrę i dodałem . - Zrobię wam śniadanie  , i po śniadaniu możesz iść do studio . Zrobiłem śniadanie  mojej siostrze i Diego .
Francesca
Zjadłam śniadanie , Luca zrobił naleśniki  włoskie .  Diego też jadł, jak skończyliśmy jeść  mój brat wyciął  nasze talerze i zaczął jej myć . Ja poszłam do swojego pokoju , poszłam do swojej łazienki  umyłam się , umyłam  zęby po śniadaniu  uczesałam się  , umalowałam się lekko.  Ubrałam się w moją ulubioną sukienkę czerwoną w białe kropki, założyłam swoje szpiki na małym obcinacie koralu czerwonego , i zeszłam na dół . Na dole czekał już na mnie Diego uśmiechnął się do mnie i wszyliśmy  z mojego domu.  Dochodziliśmy już do studio . Zobaczyłam Marco , chciałam iść w drugą stronę ale Diego mnie pociągną.
Marco
- Francesca masz chwilę ze mną porozmawiać proszę  cię . Powiedziałem i dodałem - Wiem że mi nie wybaczyć ale naprawdę nie chciałem aby tak się stało . - Powiedziałem .
Francesca
- Marco daj mi czas  przemyślę to i dam ci odpowiedź . Teraz nie mam czasu mam zaraz lekcję śpiewu z Angie  . Powiedziałam .
Marco
-  Będę czekał , Diego ciebie też przepraszam , po prostu  nie wiedziałem  że Fran sobie innego  i lepszego chłopaka znalazła , naprawdę mi jest przykro   z tego co się stało . Powiedziałem
Diego
- Spoko, ja też się przepraszam że  chciałem się uderzyć . Nie chciałem tego zrobić , po prostu  broniłem  mojej dziewczyny.  Powiedziałem i dałem mu rękę  na zgodę . Fran była wkurzona ale  wiem że jej do przejdzie.
Violetta
- Hej Fran co u ciebie słychać , już przyszedł twój brat Luca do domu ? . Zapytałam się mojej przyjaciółki .
Francesca
- A dobrze , tak już wrócił tylko rano zrobił mi awanturę , ponieważ  był u mnie na noc Diego . Przypadkowo zasnął u mnie , ze mną na łóżku i  jak Luca to zobaczył robił mi kazania jak zawsze o byle co ale mu jakoś to wytłumaczyłam mu jakoś że nic  po za nami nie doszło . Powiedziałam
Violetta
- Ale  jak mu to wszystko wytłumaczyłaś , to ci pozwolił chodzić dale z Diego ? - Zapytałam się Fran.
Francesca
- Tak pozwolił , był trochę wkurzony ale pozwolił . Tylko mnie wkurza Marco . Powiedziałam
Violetta
- Marco ? A  co  ci on mówi ? . Zapytałam
Francesca
-  Chce mnie przeprosić za to że przez niego  skręciłam przez niego nogę a jeszcze chce ze mną być jak ja chodzę z Diego , on tego nie rozumie . Powiedziałam .
Violetta
- Nie martw się zrozumie  na pewno , o zobacz idzie mój chłopak Leon przestawię z  go ok Powiedziałam . I zawołałam Leona.
- Leon chodź tu na chwilę przestawię z moją nową przyjaciółkę . Powiedziałam Leon już był koło nas a ja mu przestawiłam Fran. - Leon to jest moja przyjaciółka Fran . -  Powiedziałam
Leon
- Witam  , wiem że jesteś tu nowa i dopiero co zaczynasz tu poznawać nowych ludzi , pomału  każdego poznać . Ja jestem Leon , i jestem chłopakiem Violetty , na pewno już  o tym słyszałaś  ty chodzisz z Diego Hernandezem prawda ? . Zapytałem się nowej koleżanki
Francesca
- Cześć  , ja jestem Francesca tak słyszałam że chodzisz  z Violą . Viola dużo o tobie opowiada . tak chodzę z Diego . A co mam się go bać ? Zapytałam się nowo co poznanego chłopaka mojej przyjaciółki .
Leon
- Nie , Diego jest spoko naprawdę . Tylko kiedyś na początku  był z Violą  po prostu Diego mi ją zabrał . Ale widzę jak ty się pojawiłaś to on się naprawdę zmienił . Powiedziałem
Francesca
Nic nie powiedziałam uśmiechnęłam się tylko. Diego był inny  czyli jaki ?  Viola mi mówiła że kiedyś ona z nim była, ale teraz ona jest z Leonem. Przyszedł Pablo z Ludmiłą, i powiedział.
Pablo
- Witam się Francesca  ,  Ludmiła chciała się przeprosisz   i obiecała nam że  już więcej tego nie zrobi. Ludmiła proszę  co chcesz nam powiedzieć , no już Ludmiła szybszej.
Ludmiła
- Przepraszam cię Francesca za to co chciałam ci zrobić , więcej się to nie powtórzy daje słowo  , nie chciałam   się otruć   to tylko przez wypadek. Naprawdę jest mi przykro że przez ze mnie byłaś w szpitalu . Powiedziałam przez zaciśnięte zęby. muszę wymyśleć jakiś inny plan jak się pozbyć tej nowej .
Francesca
-  Ok wybaczam ci Ludmiła. - Powiedziałam i  podałam jej rękę na zgodę . Ludmiła mocno ją ucisnęła.  i się uśmiechnęła od nosem
Pablo
- Mam nadzieję że będzie po między wami zgoda dziewczyny . W tym studio  wszyscy jesteśmy rodziną pamiętajcie , można powiedzieć że to jest wasz drugi dom pamiętajcie .
Ludmiła
- Tak Pablo - Powiedziałam i poszłam poszukać Naty .
Francesca
Usiadłam  na krześle  koło stolika na korytarzy i zaczęłam pisać nową piosenkę ,, w moim świecie ''  w świecie Francesci   pomyślałam  sobie. zaczęłam pisać słowa.  I pomyślałam sobie o mojej przyjaciółce Violetcie  że ta piosenka do niej pasuje.  Jak  skończę to jej pokażę  jej piosenkę .  Nagle poczułam że ktoś mnie przytula   i całuje w czoło , zobaczyłam Diego , uśmiechną się do mnie i powiedział .
Diego
- Co moja piękność robi sama na korytarzu . Powiedziałem
Francesca
-  A piszę piosenkę  , lubię pisać piosenki  . Powiedziałam i się uśmiechnęłam . Diego wciął moją kartkę i przeczytał tytułową piosenkę .
Diego
- ,, W moim świecie '' , Fran ta piosenka jest świetna  Powiedziałem i ją przytuliłem .
Francesca
- Dziękuję ci że wolę aby Violetta ją zaśpiewała. Jak dokończę to jej pokażę . Powiedziałam .
Diego
- Chodź Fran idziemy na lekcję do Angie  , zaraz się zacznie  . Powiedziałem i wyciąłem ją za rękę i poszliśmy  do sali tam gdzie była nasza nauczycielka śpiewu Angie .
Angie
- Diego i Francesca  w końcu  jesteście   czekamy tylko na was . Powiedziałam . I dodałam - Siadajcie na swoich miejscach , jak wiedzie nasza Ludmiła znowu jest z nami i mam nadzieję że już wszystko jest wyjaśnione .
Ludmiła
- Tak Angie wszystko sobie wyjęliśmy siebie z Fran . Prawda Fran . Powiedziałam
Francesca
- Tak  , wszystko jest już wyjaśnianie Angie .
Angie
- To się cieszę . Dobrze na początek sobie zaśpiewami sobie piosenki , każdy zaśpiewa sam , może pierwsza zaśpiewa może Fran . Powiedziałam
Francesca
- Co ja ? , ja jako pierwsza Powiedziałam
Angie
- Tak Fran ty pierwsze tą co ostatnio śpiewałaś . Powiedziałam
Francesca
- Dobrze .- Powiedziałam i zaśpiewałam
,, Piosenka Francescy  ''
Jak skończyłam  usłyszałam oklaski  nawet Ludmiła klaskała  byłam w szoku
Marco się uśmiechał Diego  mnie pocałował  w czoło . Violetta i Cami mnie przytulili.
Federico powiedział że jestem najlepsza.
Federico
- Francesca jesteś najlepsza świetnie śpiewasz może kiedyś zrobimy sobie mały duet jak być chciała . Powiedziałem
Francesca
- Może kiedyś  . Powiedziałam i się uśmiechnęłam
Angie
- Dobrze Francesca  , może teraz zaśpiewa Diego Powiedziałam .
Diego
zaśpiewałem moją najlepszą piosenkę .
,, Piosenka Diego ''
Jak skończyłem  Francesca mnie przytuliła a ja ją pocałowałem w czoło .
Angie
- Świetnie Diego , może teraz zaśpiewa może Federico  , Powiedziałam
Federcio
Zaśpiewałem moją najnowszej piosenkę
,, Piosenka Federico ''
Jak skończyłem  nauczycielka śpiewu  mi pogratulowała mojej piosenki .
Angie
- Gratuluję ci Federico naprawdę świetnia piosenka , może teraz  zaśpiewa Marco Powiedziałam .
Marco
Zaśpiewałem piosenkę dla jedynej dziewczyny którą bardzo lubię ale ona nie zwraca na mnie uwagi i nie chce mi wypaczyć .
Zacząłem śpiewać dla Fran
,, Piosenka Marco ''
Później jak skończyłem  Była jeszcze bardziej wkurzona na mnie. Chciałem pobiec za nią ale Diego mnie zatrzymał i powiedział że on z nią pogada
Diego
- Sam z nią pogadam  a ty tu zostań  . Powiedziałem . Szukałem Francescy , gdzie ona może być  poszedłem do szatni  i ją zobaczyłem była po między  szafkami  po doszedłem  do mniej a ona podniosła głowię  była wkurzona .Powiedziałem
-  Fran nie bądź zła proszę się  on tego nie zrobił specjalnie  chciał się przeprosić , a ty nawet nie chcesz  mu wybaczysz .
Francesca
- Diego nie chce mu dawać na zgodę jasne  on to robi specjalnie   , on chce abym do niego wróciła ale ja  nie chce. Powiedziałam   byłam wkurzona  a jeszcze Diego mnie wkurza  .  wyszłam  na świecie powietrze usiadłam na ławice . Podeszła do mnie Cami .
Camila
- Hej miśka  co jest , widzę  że byłaś wściekła  na lekcji  Angie jak ten Marco zaśpiewał dla ciebie , wiem że chodzić z Diego , ale Diego nie był zazdrosny   o ciebie to więc się nic martw. Powiedziałam .
Francesca
- Cami ale nie wiesz o co chodzi Marco  chce ze mną być jak ja mam już nowego chłopaka Powiedziałam
Camila
- A skąd a pewność  że on chce  być z tobą , chyba widzi że chodzić z Diego . Powiedziałam
Francesca
- Ty go nie znać , i nie wiesz to czego on jest zdolny . Powiedziałam. Poszłam do studio. Szłam tak szybko  i byłam wściekła że nie zauważyłam a padłam na Marco , on mnie złapał i powiedział .
Marco
- Francesca proszę wybacz mi  nie widzisz tego że ja naprawdę chce się przeprosisz. Ile razy mam ci mówić że naprawdę jest  mi przykro. Powiedziałem
Francesca
- Marco   nie wiem  daj mi czas , muszę iść puść mnie  po może zobaczyć nas Diego . Powiedziałam .
Marco
Francesca jeszcze coś tam mówiła że mam ją puścić ale ja jej nie słuchałem pocałowałem ją na korytarzu, i szybko po żałowałem tego po zobaczyłem Diego, był wkurzony  jeszcze bardziej  niż wtedy jak przez ze mnie Fran skręciła kostkę .
Diego
- Co się tu dzieje  , czemu całujesz moją dziewczynie coś. - Powiedziałem , i go uderzyłem zaczęliśmy się bić . Nagle poczułem jak ktoś  mnie  ciągnie do tyłu  był to Gregorio nasz nauczyciel  tańca , I Powiedział .
Gregorio
- Co tu się dzieje , co to za bijatyka w szkole co. - Powiedziałem
Diego
- Gregorio  , to jest jego wina  on pierwszy zaczął całował się z moją dziewczyną . Powiedziałem
Gregorio
- Dziewczyną ? Jaką Dziewczyną . Powiedziałem
Diego
- Francescą  to moja dziewczyna ,  Gregorio . Powiedziałem .
Gregorio
- Twoja dziewczyna ? ,  i postanowiłeś się bić z powodu jednego pocałunku . Marco na pewno chciał być miły. Powiedziałem.
Diego
- Nie widzisz że on podrywał moją dziewczynę ?! - Krzyknąłem.
Ale Gregorio już nie do słyszał  poszedł sobie. Zobaczyłem Francescę poszedłem za nią .
Krzyknąłem
- Francesca zaczekaj !!!   Krzyknąłem  za nią ale mi uciekła .
Co mam zrobić Francesca jest wściekła  i nie chce z nikim rozmawiać .
Po szkole poszedłem do mniej do domu dzwoniłem do mniej ma wyłączoną komórkę . Zobaczyłem Marco .


_________________________________________________________
To jest  część 6 mojego opowiadania , a skończyłam na 7 i muszę ją dokończyć , może dzisiaj ją dokończę albo jutro zobaczę , mam nadzieję że wam będą się podobać .

Lodofanticas Fanka .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz