piątek, 23 czerwca 2017

Część 7
Diecesca na zawsze razem .
Diego 
Po szkole poszedłem do niej do domu dzwoniłem do niej jej ma wyłączoną komórkę . Zobaczyłem Marco .
I powiedziałem .
- Widziałeś Fran ?. Szukam ją uciekła , i nie wiem gdzie ona jest . Powiedziałem .
Marco
- Jak kto uciekła , przecież nie dawno była w studio ? . Jak  chcesz pomogę ci ją znaleźć , nie mogła uciec daleko . Przepraszam to moja wina że tak to się potoczyło. Jak  bym jej nie zmusił  , chciałem tylko aby wróciła do mnie . Ale widzę że ona nie chce być ze mną . Rozumem. Musimy ją znaleźć  jak na szybciej. Może zadzwonimy  do niej . -  Powiedziałem . Mam nadzieję że ona się odnajdzie .
Diego
- Ok to nie twoja wina . Nie da rady zadzwonić po ma wyłączoną komórkę . - Powiedziałem .
Marco
- Moja po ja zaśpiewałem dla mniej i się wkurzyła i uciekła , naprawdę mi jest przykro . - Powiedziałem
Diego
- Nie obwiniaj się to nie twoja wina idziemy jej szukać . Powiedziałem i poszliśmy szukać jej.  Poszliśmy do resto baru zobaczyliśmy Lucę . I Poszliśmy do niego .
Luca
 - Witam , co wam podać do picia ? Powiedziałem .
Diego
- Możesz na podać soki . Luca widziałeś Fran , szukamy jej . - Powiedziałem z  nadzieją że Luca wie gdzie jest Fran .
Luca
- Nie widziałem jej , ale na pewno jest z Cami i Violettą , a coś się stało ? . Zapytałem się chłopaka mojej siostry .
Diego
- Nie nic się nie stało , tylko tak się zapytałem po  jej szukam . - Powiedziałem , Luca dał nam soki i sobie poszedł . To więc jej tu nie ma pomyślałem . to więc trzeba zadzwonić do Cami albo do Violi . Zadzwoniłem do Violetty .
Violetta
Siedziałam  właśnie w moim pokoju nagle usłyszałam dźwięk   mojej komórki paczę na mój wyświetlasz  i zobaczyłam że dzwoni do mnie Diego . Odebrałam połączenie .
V: Diego czemu dzwonisz coś się stało ?
D: Violetta jest u siebie Francesca ?
V: Nie , nie ma Fran u mnie , a coś się stało ?
D: Tak , Fran zniknęła po lekcji , i nie wiem gdzie ona jest . Jest ze mną Marco .
I jej szukamy , nie wiesz  gdzie może ona być ?
V: Jak to zniknęła , i nie wiem gdzie może być , a nie jest u siebie w domu ?
D: Właśnie tam byłem i spotkałem Marco , i on też nie wie gdzie może być Fran .
V: To zadzwoń do niej .
D: Ona ma wyłączoną komórkę , dzwoniłem ale nie odbiera myślałem że ona jest u ciebie .
V: Diego  u mnie jej nie ma . A może jest u Cami  . Zadzwoń do niej .
D: Ok spróbuję zadzwonić do Cami może ona będzie wiedziała gdzie może być Fran.
V: Ok . Pa.
Rozłączyłam się . Nie wierzę w to Fran zniknęła , nie wiadomo gdzie może być .
Zadzwoniłem  do Cami .
Camila
C: Diego ? Co się stało ?
D : Francesca zniknęła i nie wiem gdzie jest . Czy  jest u ciebie ? . Zapytałem z nadzieją w głosie .
C : Diego nie ma jej u mnie , ja jestem z Brodwey'em  , i jej też nie widzieliśmy . Widzieliśmy ją w szkole .
I nie wiem gdzie ona jest .
D: ok poszukam jej jeszcze . Dzięki za pomoc .
Francesca
 Siedzę  na ławce i  gram na gitarze   i po cichu śpiewam moją ulubioną piosenkę .
Dlaczego Marco jaki  jest, śpiewał dla mnie piosenkę ale ja jest z innym , ja go nie kocham  po kocham Diego . Ale on tego nie rozumie .
Jest już późno , ale mnie to nie obchodzi , wiem że mi się oberwie  od mojego  brata , powiem że nocowałam  u dziewczyn .
Diego
Poszedłem do parku z nadzieją że ją tam znajdę  bardzo ją kocham , i nie wiem czemu uciekła . Zauważyłem ją siedziała na ławce i grała smutną melodię . Poszedłem do niej  .
  Zaprałem jej gitarę i zacząłem grać .  Śpiewałem piosenkę  , wiedziałem że jest smutna chciałem ją trochę rozśmieszyć . Jak skończyłem grać . Powiedziałem .
- Czemu uciekłaś  , szukam cię cały dzień , nie ma ciebie w domu , i u dziewczyn . Powiedź co się dzieje  . Powiedziałem nadal ma smutną  twarz , pouczyła głowę i chyba płakała , chciałem ją przytulić ale nie chciała abym ją przytulał , nie wiem co jej jest .
Francesca
- Nie chce o tym mówić , to wszystko mnie przerasta   mam dość , naprawdę dość. Powiedziałam , chciałam iść , Ale Diego mnie zatrzymał  i mnie przytulił.
Diego
- Wszystko będzie dobrze nie martw się tym ,  on chciał dobrze . Rozumiem że Marco był twoim byłym , teraz ja jestem twoim obecnym chłopakiem . Chodź do domu , wszyscy się o ciebie martwią , uciekłaś ze lekcji a nie powinnaś.
Francesca
- Wiem przepraszam za moje zachowanie . - Poszliśmy do domu  Diego mnie odprowadził po same drzwi . W domu był załamany  i przerażony  moim zniknięciem  mój  brat , bardzo się o mnie martwił , że uciekłam ze szkoły  i  nie wróciłam  do domu .

Violetta

Szukałam  mojej przyjaciółki  , uciekła ze szkoły i nie wiem gdzie
jest . Zastanawiałam się gdzie może być . Wszyscy ją szukają  uciekła  ze szkoły . Usłyszałam  dźwięk  mojej komórki . Zobaczyłam na wyświetlacz i zobaczyłam że dzwoni  Diego . Odebrałam więc , może znalazł  Fran.
V: Diego znalazłeś Francescę  jest cała i zdrowa ? .
D : Tak  znalazłem jest już w domu cała i zdrowa nie martw się już .
V: Dzięki Bogu nic jej się nie stało , tylko nie wiem czemu uciekła z lekcji , przecież Marco nic jej nie zrobił tylko śpiewał dla mniej . Nie rozumiem jej .
D : Gadałem  z nią  jest obrażona  na Marco że śpiewał dla niej , ale mam nadzieję że będzie już dobrze.
V : Tak ,  Diego , dziękuję że ją znalazłeś  .
D : Nie ma sprawy .  - I  się rozłączyłem .



Diego

Poszedłem  do jakieś tam kafejki  aby coś sobie kupić do picia . Zamówiłem wodę ze cytryną. Zobaczyłem  że Ludmiła siedzi z tym nowym tym jak mu tam Federico  , chyba tak. Nie wiem co ona znowu knuje  z  nim . Już dość zrobiła krzywdę Fran .
Wybiłem i poszedłem  dalej robiło się już ciemno a jutro trzeba iść do szkoły. 

______________________________________________________________________________
Jest  skończyłam udało się w końcu 7 część zakończona , nie wiem czy jest ok czy takie  sobie ale proszę was o komentarz czy może być , czy jest taki nudny  czy nie ,  zależy mi na waszej opinii  , i proszę  o komentarze ale nie takie złośliwie tylko normalnie ;) .

Lodofanticas Fanka .

2 komentarze:

  1. Aaa supi xd
    Diego rycerzu ty moj xd
    Rozdzial supi

    A. ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pierwszy komentarz .
      Mam nadzieję że będziesz komentowała moje opowiadana które ja sama wymyślam ;) ;) .

      Lodofanticas Fanka

      Usuń