sobota, 5 sierpnia 2017

Witam wszystkich



Witam was , jak tam u was ?  Naradzie nie piszę opowiadania , po szukam pomysłów na część  8 . Trochę to potrwa po muszę wymyśleć opowiadanie.  I całą 8 część muszę wymyśleć , to więc to trochę potrwa ale myślę że jeszcze w tym roku  będzie   ona na blogu . W listopadzie albo w grudniu . Zobaczę  jeszcze .
Zauważyłam komentarz od jednej osoby , skomentowała mi ostatnią  część która była napisana  . Dziękuję  za komentarz tobie . Mam nadzieję że będziesz mi komentowała moje opowiadania które sama wymyślam. Zapraszam  cię jeszcze do dalszych opowiadań na tym blogu .
_________________________________________________________________________


Lodofanticas Fanka .

2 komentarze:

  1. Czekam na kolejna czesc z niecierpliwoscia xd
    Pozdrawiam

    A. ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nowego bloga po tamten na którym komentowałaś nie umiem wejdź na niego skasowało mi się hasło i nie wiem jak wejdź , zrobiłam nowy blog i on jest taki sam, proszę wejdź na niego tu masz ---> link
    https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=1267757534079504377#allposts
    Zaraz dodam pierwszą część

    Lodofanticas Fanka

    OdpowiedzUsuń